Påsklovsshopping!

Bloggen är fortfarande under konstruktion, men jag ska försöka hinna bli klar med den imorgon.

Idag skulle jag gått ned på stan med en kompis, men eftersom det var röd dag så körde jag en rainy check och gick på stan med mamma istället. Det var så jäkla varmt idag! Kunde ha på mig kjol utan att få knottriga ben, så himla skönt!




Kjol - New Yorker
Svart, kort tröja - Ginatricot EKO 

Jag fick ett par nya träningsbyxor från Stadium, en väska till balen och ett halsband (också till balen). Men jag tror att jag kommer lämna tillbaka halsbandet. Vi ska till Kupolen på onsdag och om jag inte hittar några snygga accessoarer från Albrekts Guld så tänker jag köpa några andra silvergrejer som jag hittat hos Guldfynd. Så jag kommer nog definitivt ge tillbaka halsbandet vi köpte idag.
Men väskan är jag nöjd med! En nackdel är att den varken är svart eller vit, och om färgen inte passar klänningen får jag lov att ge tillbaka den också. Haha, och så måste jag hitta en skräddare, en stylist och en frisör. Det kostar mycket att gå på bal! 
Men det är så värt det!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: