Kupolen!

Nu har jag varit väldig osocial med bloggen på flera dagar eftersom jag har jobbat på den nya bloggen och behövt plugga mycket eftersom jag har en massa nationella prov de kommande två veckorna. Men nu tänker jag ta mig lite tid för ett inlägg!

Jag var till Kupolen idag med mamma (och pappa men han lämnade oss efter några minuter så att vi kunde shoppa i vår egna takt), eftersom jag behövde nya kläder till en liten resa hon och jag ska göra i Juni. Och så var det shoppingdag hos Kupolen! Det stod "live" modeller utanför ett flertal butiker, musik band stod och sjöng lite här och där, det var extra pris i butikerna och ett välkänt märke från England hade satt upp en liten shop mittemot JC. Jag skriver mer om shopen imorrn och gör en liten "haul" med dagens i köp.

Efter att vi gått runt i några timmar blev vi riktigt hungriga! Men ingen av oss ville ha lunch, så vi ringde till min pappa och tog en liten fika hos Wayne's istället.


Beställde bärpaj, kanelbulle, två koppar te och en kopp kaffe.


Bärpajen var såklart min! Jag älskar paj ^^ Speciellt med en kopp te, det är det bästa fikat någonsin! Mamma och pappa delade på kanelbullen eftersom den var så jäkla stor!

Jag fick kanelbullen och kaffet gratis som en medlems premie eller någonting liknande. Haha, jag kanske fikar lite för ofta hos Wayne's ;) Men det var första gången på nästan tre år som jag fikar hos Wayne's i Borlänge! Dem har ett mycket större utbud i Borlänge än vad de har i Falun.

Jag är väldigt nöjd med idag! Köpte en blus från MQ, fick tre artiklar från Ginatricot och ett manikyrset. Så idag var en riktigt lyckad dag! Gör som sagt en liten "haul" med mina i köp imorgon. Ha det bra tills dess!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: