Frukost i sängen

Idag fick jag frukost i sängen vilket kändes som en riktig lyx!


Hembakade scones med egen kärnad smör, aprikos marmelad, bärmarmelad och rött te med honung att dricka. Sååååå gott!

Solen sken in väldigt fint i mitt rum under hela dagen, men min ipad ville ändå inte ta några perfekta bilder idag. 

Inlägget kom lite sent eftersom jag bestämt mig för att byta till en annan bloggportal! Jag har fixat med designen och är snart redo att börja blogga därifrån, men det är fortfarande lite smått som måste fixas. Helst hade jag stannat kvar hos blogg.se, men hos den andra bloggportalen kan jag lättare skapa min egna design och justera med widges, social icons och andra grejer. Det blir lättare helt enkelt! Men jag är kvar hos blogg.se ett litet tag till.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: