Påskfrukost!

Glad påsk! Jag vaknade för knappt en och en halv timme sen och har precis ätit klart en riktigt god påskfrukost!


Det blev Bollnäsfil toppat med müsli, jordgubbar och valnötter. Vid sidan om blev det kokt ägg, morotsjuice, fullkornsbröd, och en tallrik med smörgåspålägg. Ost, skinka och paprika! EN JÄKLIGT GOD PÅSKFRUKOST!



Det hade blivit brunch men jag vet att lunch idag kommer att bli jäkligt god så den tänker jag inte skippa! Förutom maten så kommer idag inte bli särskilt speciell. Jag kommer nog läsa igenom nått kapitel ur Bibeln, äta lite mer och vara med familjen. Ärligt talat så har jag knappt varit med min familj på ett tag nu. Halva dagen är jag i skolan och den andra halvan är jag antingen på stan med någon eller instängd på mitt rum och pluggar. Så det känns bra att jag inte har några stora planer det här lovet! De största planerna hittills är att hitta en skräddare och se på film med en grupp vänner på tisdag. Förutom det så är min vecka sysslolös! Så vi får se vad jag hittar på.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: