Silversmycken

Idag gick jag ned till stan direkt efter frukost för att träffa mamma. Hon tränar hos Må Bättre så hon var inte ens hemma när jag vaknade. Men när jag kommit ned på stan så gick vi till Guldfynd och köpte smycken som jag ska ha till min bal!



Men precis som alla andra balgrejer så tänker jag inte lägga upp några bilder förrän den 29:nde maj, dagen efter balen. 

Har varit lite slarvig med bloggandet men det är för att jag funderar på att byta bloggportal. Det tar för lång tid för mig att göra om bloggdesignen och jag har faktiskt inte tid med det. Även fast det är lov. Så jag har hittat en riktigt bra bloggportal som jag tänkt flytta till, men jag är inte riktigt säkert. Har alltid varit hos blogg.se och det känns lite konstigt att byta. Men vi får se hur det blir med den saken! Tills dess får ni tyvärr stå ut med den här "lånedesignen".



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: